dijous, 22 de juny de 2017

I JA HA ARRIBAT EL FINAL...





Aquest primer curs ha arribat al final. Ha estat un any ple de canvis, tant dels nens i nenes de la classe com de la mestra. Tots hem madurat  molt i hem après moltes coses: ells han après a posar el seu nom, ha conèixer la diversitat dels seus companys, ha compartir, a expressar-se en veu alta amb confiança, a ser autònoms i moltes coses més, però jo he après que 21 petites persones poden tenir un cor gegant i fer-te sentir la millor "profe" del món, encara que de vegades els renyis, t'enfadis i peguis més d'un crit perquè ells l'única cosa que volen és jugar a cuinetes. Hi ha tantes coses que hauriem d'aprendre d'ells, que només s'enrecorden de les coses bones i perdonen amb facilitat, i ho demostren cada dia... Hem jugat, hem imaginat, hem creat però, sobretot, hem rigut molt i ens hem divertit.
M'agradaria tornar l'any que ve i el següent per veure la seva evolució però, com que no tot pot ser, només dir que estic molt agraïda, a tots els meus elefantets i les seves famílies, per la confiança i l'amor que m'han demostrat. Això fa que estimi tant la meva feina.


GRÀCIES, GRÀCIES I GRÀCIES!

1 comentari: